Kävin eilen viimein närästyksen takia lääkärissä. nyt tätä vaivaa on kestänyt jo miltein kaksi viikkoa putkeen. Lääkäri määräsi mut kahden viikon lääkekuurille ja kahden päivän pakkolomalle töistä. Yritin hälle sanoa, että pystyn kyllä töissä olemaan ja töihin menemään, mutkun ei, ni ei. Hän sanoi, että mun pitää nyt ottaa rennosti ja välttää stressiä, jota töissä hyvinkin saattaa olla ja kahvikin laitettiin pannaan :(
Lääkäri käski ottaa nyt tärkeimmäksi saada tämä närästys hoidettua, sillä se saattaa vaikeuttaa astman hoitoa. Nyt sit pakkolomalla lepäillään ja kerrankin saa luvan kanssa neuloa vaikka koko päivän :)

Kävin alkuviikosta surffailemassa eri blogeissa ja perhosefektin  sivuille päästyäni katselin sivua ja ihmettelin, että miksi mun nimeni on tuohon kirjoitettu, kunnes huomasin, että siinähän luki yläpuolella että "BLOGIN 1-VUOTISARVONNASSA PUOLISO POIMI PURKISTA NÄMÄ LAPUT"
Oho, siis minä olinkin yksi onnellisista voittajista! Wau! tämä oli ensimmäinen blogiarvonta, johon olen koskaan osallistunut ja heti tärppäs :) Nyt jään sitten odottelemaan, mitä ja koska posti mulle tuokaan tullessaan.. :)

Tässä on kynttilä muistuttamaan meitä eilisestä kouluammuskelusta. Kynttilä etenkin kouluammuskelun uhreille ja heidän omaisilleen.

1045480.jpg