Niin meni tänäkin vuonna syntymäpäivä iloisesti töiden parissa. Onneksi oli hiukan rennompi työpäivä, kuin yleensä. Sain työpariltani eilen synttärilahjaksi ihastuttavan Martta Wendenin joulukalenterin ja tänään sain toiselta ystävältä lahjaksi aivan ihastuttavan pussin, jossa toisella puolella oli lahjapakettien kuva ja kirjailtuna minun nimeni ja toiselta puolelta löytyi ihana enkeli tuomaan siunausta elämääni. Pussista paljastui elämäni ensimmäiset bambupuikot ja ohutta sukkalankaa, joten minun lienee opeteltava neulomaan viimein muustakin, kuin seiskaveikasta ;) tässä kuva viimeksi mainitsemasta lahjasta:

1099892.jpg
(juu, kameran päivämääräasetukset edelleen korjamatta )


1099999.jpg
tässä näkyy hiukan paremmin tuo langan ihana väri


Kotia tultuani mieheni halusi hemmotella minua. Hän oli käynyt alkosta ostamassa pullon viiniä, jota nautimme ruoan kera. Sen jälkeen sain lahjan, joka tosin menee huomenna vaihtoon väärän koon vuoksi (mies ilmeisesti luulee minua pienemmäksi kooltani ;)
Lahjusten jälkeen sain ihanan rentouttavan kokovartalo hieronnan. Aivan ihana ilta! Nyt sitä vain ajattelee, että "olisipa aina syntymäpäivä", tosin ilman sitä vanhenemista..
Eilen ostin itse itselleni Harry Potter ja Feeniksin kilta- dvd:n ja odotan innolla, että sitä pääsen katsomaan. Mies ei ole yhtään kiinnostunut Pottereista, mutta mun kohdalla on se naksahdus käynyt.. Toivoisi vain kokoajan saavansa uusia Pottereita luettavaksi.. Mulla on vasta kaksi kirjaa, tarkoitus saada kaikki omaksi. Leffat omistan kaikki. Olen lukenut kirjat useamman kerran läpi ja aina ne ovat vaan niin hyviä..

 Nyt mä suunnistan murskaamaan keksejä, jotta saan marianne-vadelmakakun hyytymään. Huomenna onkin äiti & isäpuoli, mummo ja siskoni miehensä kera tulossa kahville. Meillä on mieheni kanssa synttärit lähekkäin (hänellä ensi viikolla) ja olemme yleensä minun synttärien aikaan kahvitelleet minun sukulaisten kanssa ja hänen synttäreidensä aikaan olleet hänen lapsuudenkodissaan juhlimassa hänen sukulaisten ja ystävien kanssa  :)

Mukavaa iltaa kaikille!