Olen huomannut, että mulla tämä blogin päivitys on pääasiassa aina viikonloppujen puuhaa. Niinpä luulisi, että jotain asiaakin aina löytyisi, kun tänne tekstiä naputtelen.

Aluksi kiitokset teille kaikille ihanista kommenteistanne! Ne piristävät mukavasti päivääni ja tuovat intoa lisää ottaa jokin tekele käsiin ja yrittää saada jotain valmiiksi asti.

Olen nyt tuon siskolleni tehdyn pörröisen huivin myötä saanut innon neuloa samanmoisia huiveja lisää ja lisää.. :) kahdessa päivässä valmistui turkoosiin vivahtava pörröinen huivi ja nyt on menossa mustasta tango fanista toinen huivi. Katsotaan, montako niitä ehtii syntyäkkään. Olen huomannut, että aina kun on jonkun synttäreille meno, on viemiset hukassa tai mitään ei ennätä tehdä. Nyt ajattelin muiden bloggaajien inspiroimana tehdä vähän jotakin jemmaan, esim niitä kaulahuiveja.
Välillä piti jo hiukan hidastaa tahtia, kun yön jäljiltä oli yläselkä aivan jumissa. Pään nopea kääntäminen toi tähtiä silmiini. Nyt se on onneksi jo helpottanut.

Katsoin tänään blogilistasta tietojani ja hiukka yllätyin. Ajattelin, että blogiani lueskelee vain muutama, mutta tilaajia olikin jo 18 ja lukijoita viikossa peräti 31 ! Wau! Ja iso kiitos teille, keitä löpinäni kiinnostaa :)

Olette varmaan kuulleet joskus sanonnan "lasten ja vanhusten suusta se totuus kuuluu" ? Niin olin minäkin. tänään sit töissä ollessani kaksi lasta (kumpikin 8 v.) kävivät seuraavanlaisen keskustelun:

tyttö: hei kato!
poika: mitä?
t: no kato ton Sarastuksen päätä!
poika tulee lähemmäs
t: kato ku tossa on ihan harmaata! ihan kuin tie! (näyttää päälaellani olevaa juurikasvua)
p: se on varmaan saanut harmaita hiuksia meistä!

Hiukan hymyilytti :) Olin ajatellutkin värjätä pääni viikonloppuna ja voitte varmaan arvata, mihin suunnistin töiden jälkeen. Aivan oikein, sielähän minä niitä väripurkkeja olin vertailemassa ja mukaani yhden ostamassa.
Niin ja se harmaa oli tosiaan omaa hiusteniväriä, sitä perinteistä suomalaisten hiusten väriloistoa: maantien harmahtavan ruskehtavaa ;)

Tänään onkin sit luvassa rentouttava ilta hiusten värjäyksen ja neulomusten parissa.

Mukavaa perjantaita!