Juu, kuten tuosta otsikostakin näkyypi, niin tulin ilmoittautumaan, jotta yhä voimissani olen..  Tosin olen ollut kipeenä parikin viikkoa tässä kuussa ja juuri flunssasta pikkuhiljaa olen toipumassa. Käsityöt on olleet tän maaliskuun aikana kuin myrkkyä mulle. Kun ei ole kiinnostanut, niin ei sit kans ole kiinnostanut yhtään! Lupasin tehdä tuttavalleni tilauksesta ne villasukat ja töin-tuskin ne viimein eilen sain valmiiksi. Samoin tällä viikolla sain viimein valmiiksi työkaverin vauvalle pienet tumput. Ja jokunen tovi sitten päättelin vaihtoon menevät lapaset.. Ja eilen illalla rupesi viimeinkin Kangaskasan värjäämä lankakera mulle huutelemaan tuolta lankakasasta ja olihan se sitten heti siirrettävä vasta vapautuneille puikoille ja nyt siitä on syntymässä mulle sukat. Luulen, että ne päätyvät "unisukiksi" ainaskin aluksi, tuskin raaskien niitä heti kovaan käyttöön ottaa.. ;)
Tällä kertaa tämä postaus jää kuvattomaksi, kun kuvat olis viel kamerassa ja piuha jossain kaukana. Lisäilen kuvia siis joskus toista :)

Nyt kun tuon juuri kirjoittamani sepostuksen luin uudelleen, huomasin, että tän viikon kotona sairastelujenlomassa on ilmeisestikkin käsityöntekoinho loppunut, tai ainakin se on ONNEKSI voitettu :)

Mukavaa viikonlopun loppua kaikille, toivottavasti huomenna olisi samanlainen aurinkoinen kevätpäivä, kuin tänäänkin ...


p.s. Oli pakko lisätä, et edellisessä postauksessa ollut kommentti yrityksestämme olla kuukausi ilman telkkua meni mönkään. Mä olin 10 päivää ilman digiboksia (ja mies oli miltein koko tuon ajan mökillä, jossa oli ennestään boksi) ja sit ku mies tuli kotiin, lähettiinkin miltein samantein kauppaan boksi ostamaan. Tuli muuten niiden 10 päivän aikana katsottua useita nyyhkyleffoja yksikseen.. ;)