..sain jotain hyviä uutisia. Kävin tänään taas fysioterapeutilla ja tiedustelin häneltä jo lupaa neulomusten pariin. Hän naurahti ja lopulta antoi luvan, vain JOS lupaan, että
1.) muistan pitää hartiat rentoina ja vaikka tukea kyynärpäät tyynyillä tms.
2.) neulon hyvässä asennossa, eli selkä suorassa, ei röhnöttäen
3.) max. 10 min kerrallaan ja sit pidän pienen tauon
4.) kuulostelen koko ajan hartioitani ja jos yhtään tuntuu pahalta, on neulominen lopetettava.
Arvatkaas vain suostuinko noihin ehtoihin ;) Nyt tuli mulle joulu :)
Lisäksi sain kuulla, ettei mun hartiat enään olen niin tukossa ja tulehtuneen oloiset, mitä ne olivat vielä pari viikkoa sitten. On ne yhä kipeät, ja hiukan saattaa tulehdustakin olla, mut nyt tulehtunut kohta ei ole hartioissa, vaan kaulan lihaksissa, ja niskassa, tuolla miltein takaraivossa.

Olin eilen käymässä siskoni luona, kun hänellä sattumalta nousi kuume todella korkeelle, miltein neljäänkymppiin! sain sit höösätä ja hössöttää pikkuisen rakkaan siskon tyttösen kanssa ja komentaa siskoani vain pysymään peiton alla ja lepäämään ja juomaan. Olen lupautunut tänään menemään tyttöstä hoitamaan siskoni avuksi, et sisko saa levätä. Onneksi tytsy osaa jo liikkua itse, myös muutamia askelia osaa jo ottaa ilman tukea, niin mun ei tarvitse koko aikaa nostella häntä. Harmi vain, et enterorokko pääsi hänet yllättämään, joten pieni on surkean näköinen kaikkine näppylöineen käsissä, jaloissa ja naamassa, mut rakas kuitenkin :)

Haluan toivottaa teille kaikille hyvää joulua ja onnekasta uutta vuotta 2009 tämän kortin kautta :)


2155341.jpg

(en ole varma, tulenko täällä enään käymään tänä vuonna. lähdetään tyrvään seutuville koko joulun ajaksi, ja nettiä siellä ei tunnetusti ole saatavilla. siis ainakaan meidän mökillä)