Kevät on tuonut teiden sulamisen myötä mulle halun pyöräilyyn. Käytössäni on ollut käyräsarvinen pyörä, jolla olen lyhyitä matkoja pyöräillyt. Kyseinen pyörä ei kuitenkaan ole ihan priima kunnossa, joten en ole uskaltanut esim. töihin pyöräillä. Eikä sen puoleen hartianikaan varmasti huonosta ajoasennosta tykkäisi.. Olin kuvitellut, että kun mun pyöriä löytyy varastosta 3 kpl tuon käyräsarvisen lisäksi, niin tottahan niistä kolmesta hyvin saa yhden hyvän pyörän, mut.. Käytiin miehen kanssa tänään katsomassa pyöriä, et saisko niistä koottua hyvää pyörää ja tulos oli se, ettei niitä kannata edes yrittää yhdistää toimivaksi peliksi. Ovat kaikki niin vanhoja, ruosteisia ja muita vikoja omaavia, et nyt meillä alkoi uusien polkupyörien katselu. Netissä ollaan hiukan jo hinta ja laatu vertailuja tehty, mut vertailut edelleen jatkuvat. Mulla ei ole muuten koskaan ollut uutta pyörää, vaan kaikki on olleet käytettyinä ostettuja. eiku.. siis korjataanpas. Se ihan eka OIKEA pyörä olikin uusi, kun mummon veli halusi sen mulle ostaa. Mut kunhan se oikeenlainen ja mieluinen pyörä löytyy, saa nähdä, josko sit kesän/syksyn aikana menisin töihinkin pyöräillen (jos siis sen sijaisuuden saan, niin työmatkaa tulis meiltä töihin n. 16-19 km. Riippuen tietty siitä, mitä oikopolkuja pitkin menisi..)

Eilen käytiin siel lätkämatsissakin. Oli tosi jännä peli ja kotijoukkue vei voitonkin :)  Kummipoika kiitteli montakertaa meitä "parhaasta" lahjasta. Kuulemma meiltä saamansa lahjat ovat "aina parhaimmat"... Niin se vain taitaa olla, et lapsi osaa arvostaa lahjana yhteistä aikaa kummiensa kanssa, eikä niinkään kaiken maailman tavaraa..

Mä olen tääl yrittänyt neuloa niitä siskon sukkia valmiimmaksi, kun ens viikonloppuna siskojani näen ja synttäreitä viettäneelle siskolle vois tuolloin lahjan antaa :)

Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa teille kaikille ja mukavaa alkavaa viikkoa. Toivokaamme ihania aurinkoisia kevätpäiviä, jotta tuo lumi voisi sulaa vielä paljon enemmän :)